TONUS-FIT.RU

EXHAUST MANIFOLD FOR FIT Toyota-89-93-FIT VVTI-Turbo-Manifold-FOR FIT Toyota-FOR FIT Supra-FOR FIT 1JZ-FOR FIT VVTI-FOR FIT JZX1

Пробойник Fit 46860


Пробойник Fit 46860

1269 RUR
46860 Fit

Fit / 46860 / похожие

Подробнее

Стеклодомкрат Fit 16960


Стеклодомкрат Fit 16960

689 RUR
16960 Fit

Fit / 16960 / похожие

Подробнее

Стеклодомкрат Fit 16962


Стеклодомкрат Fit 16962

939 RUR
16962 Fit

Fit / 16962 / похожие

Подробнее

Пробойник Fit 46856


Пробойник Fit 46856

659 RUR
46856 Fit

Fit / 46856 / похожие

Подробнее

Запчасти OXELO Тормозная Колодка Для Роликов Fit 3 / Fit 5 / Play 7


Для замены тормозной колодки на роликах Decathlon и Oxelo: Fit 3 Взр., Fit 5 Взр., Fit 5 Дет. и Play 7. Замените изнош.тормозную резинку на своих роликах. Структура : 100.0% Термопластичная Резина

449 RUR
Тормозная Колодка Для Роликов Fit 3 / Fit 5 / Play 7 OXELO

OXELO / Тормозная Колодка Для Роликов Fit 3 / Fit 5 / Play 7 / похожие

Подробнее

Peter Zickermann Co-Branding. Fit Factors between Partner Brands


Master's Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Copenhagen Business School, language: English, abstract: This thesis is about the perception of "fit" between two partner brands in a co-branding venture. Previous studies have already identified that a perceived fit between partner brands leads to a positive evaluation of the co-branded offering by consumers. Despite the great importance of fit between brands, it has not been investigated yet which factors (e.g. similar price level, target group, product category) lead to a perceived fit between partner brands by consumers.For closing this research gap, a theoretical framework is developed in order to identify potential "fit factors" that have an influence on the perceived fit. Based on the categorization theory and different brand association classifications the following potential fit factors between two brands are identified: price fit, user fit, usage fit, quality fit, brand personality fit, and category fit.To find out if these fit factors have an impact on the perceived overall (global) fit of two partner brands, an empirical study of 9 real co-brands is conducted. 180 students are asked in an online questionnaire to state their perception of the 9 co-brands, regarding the different fit factors.Findings of the empirical study show that similarities in the price level (price fit), users (user fit),...

5114 RUR

/ / похожие

Подробнее

Пояс страховочный Fit 12578


Пояс страховочный Fit 12578

1879 RUR
12578 Fit

Fit / 12578 / похожие

Подробнее

Пояс страховочный Fit 12574


Пояс страховочный Fit 12574

1479 RUR
12574 Fit

Fit / 12574 / похожие

Подробнее

Пояс страховочный Fit 12575


Пояс страховочный Fit 12575

1589 RUR
12575 Fit

Fit / 12575 / похожие

Подробнее
tonus-fit.ru — каталог цен и описаний на компьютерную и бытовую технику, товары для офис и дома, электронику. Мы занимаемся поиском лучшей цены в онлайн магазинах России, знаем где купить Fit по оптимальной цене в онлайн-магазинах. На сайте tonus-fit.ru предоставлена вся необходимая информация для правильной покупки Fit — фотографии товаров, отзывы пользователей, поиск по модели и производителю, наименованию или модели, инструкции по эксплуатации, а так же экспертные обзоры, сайты предлагающие покупу онлайн с доставкой заказа в ваш город.